BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 16, 2009

CERITAKU LAGIIIIII

Sambung noooo
selain dari gua jd penyampai kat konti gua juga adalah tugasan lain da..
gua tak dapat dipisahkan dengan anak2 gua ni .....ayam

gambar ni menunjukan bahawasanya..... eeewah berbahasa la pulak ......
anak baru saja sampai kalau u all nak tau ......anak2 ni datang dari SEPANG
ayam u all makan kt KFC 2 ayam gua laa

tentang penjagaan ayam in.......... memang teruk tak seperti menjaga anak org tau. dalam masa 33 hari saja dah boleh dikeluarkan untuk dipasarkan tetapi dalam masa 33 hari ini la kita kene sentiasa mendapingi dia tau.... kena bagi kasaih sayang ubat-ubatan dan juga penjagaan yang sungguh rapi.
Kalau nak kira ttg ubat fuyoooo cukup mahaiii ribu-ribuan maklumla kena beli kat over c bukannya disini bro.Tapi untuk memberikan makan yang terbaik kepada anda semua pengorbanan terpaksa gua lakukan.
Jadi la kut cita bab ayam ni nanti kita sambung bab konti pualak bukan apa untuk pengenalan dan juga sebenarnya kita tak boleh nak cari makan satu jalan saje bro ... kta kena usaha lebih baru senang sikit hidup dalam duni yang serba mencabar.

konti...... konti juga ..................ayam........ ayam juga .

"TAMPA AYAM SIAPA KITA"

WAWH....WAHHHHHHHHH


YB. KONTIUTARA
















7 comments:

mak timah said...

chip..chip..chip..chip..
ayam sekoq bang...
hehehehehe

CikLieYzaOnline said...

abg nazri oiii..
dok ada tang mana ni?????
buah durian yg 3 biji nk bagi kat sapa?penat kami wak balik dari gunung jerai...nak bagi anak ayam makan ka???

mamujie said...

abg nazri,nak tny maksud 1 perkataan ni...
baik punya bro!!!!

CikLieYzaOnline said...

abg nazri...tenkiu utk duit raya....
hehehe

ABU said...

klu nk makn ayam goreng blh jmpa nazri x...

Anonymous said...

anak ayam?jgn jd bapak ayam udah...

CikLieYzaOnline said...

abg nazri...belanja la.....kfc...heheh